תכונות עיקריות

מערכות הקלטה | תכונות יקריות

  • מערכת ההקלטה תואמת להקלטת כל סוגי קווי התקשורת הפעילים בישראל – קווים אנלוגיים, דיגיטליים, IP, קשר, מירס וכ'ו.
  • מערכת ההקלטה מסוגלת להציג את כל נתוני השיחה לרבות מספר מחייג ושיחה מזוהה.
  • ממשק המשתמש פשוט לתפעול.
  • אופציה - הקלטת מסכים בשרת מערכת הקלטת השיחות ע"ב רישיון בודד בהתאם לנדרש בארגון ולצורכי QA.
  • המערכת מאפשרת אחסון המידע המוקלט על גבי שרת אחסון מרכזי ללא צורך במחשב נוסף לניהול הארכיון המרכזי.
  • הקלטות המאוחסנות בארכיון המרכזי ניתנות לאחזור באופן ממוקד ועל פי דרישה.
  • תוכנת המערכת מסופקת עם מספר רב של רישיונות השמעה או ניהול, ניתן להתקין מספר מחשבים לשליטה על המערכת או איתור שיחות בהתאם לצורכי הלקוח.
  • ניתן לשלב התקני גיבוי מקומי הקיימים בשוק ללא צורך בשימוש במוצר ייחודי או כל מוצר אחר בעל תוכנה ייחודית של ספק המערכת.
  • המערכת יכולה להקליט מספר תצורות של מקור שמע, אנלוגי,דיגיטלי, קשר, PRI ו קווי IP בתוך שרת מערכת אחת.
  • למערכת יכולת הרחבה להקלטת מספר רב של שלוחות/קווי תקשורת.
  • למערכת יכולת אינטגרציה עם מערכות ניהול מוקדי שירות.
  • אופציה – הוספת הערות/נתוני משתמש והצמדתם לשיחה לצורכי איתור עתידיים.
  • ניהול מרכזי של מספר מערכות מרוחקות
  • ניתן לאתר הקלטות בפשטות ע"פ מספר מפתחות חיפוש:
    • חיפוש לפי זמני שיחה (תאריך ושעה)
    • חיפוש לפי הערות שנוספו לכל שיחה
    • חיפוש לפי שם המשתמש (הנציג המוקלט)
    • חיפוש לפי מספר שלוחה
    • חיפוש לפי מספר טלפון מזוהה בשיחות נכנסות
    • חיפוש לפי מספר טלפון מחויג בשיחות יוצאות