תכונות עיקריות
מערכות הקלטה | תכונות יקריות
- מערכת ההקלטה תואמת להקלטת כל סוגי קווי התקשורת הפעילים בישראל – קווים אנלוגיים, דיגיטליים, IP, קשר, מירס וכ'ו.
- מערכת ההקלטה מסוגלת להציג את כל נתוני השיחה לרבות מספר מחייג ושיחה מזוהה.
- ממשק המשתמש פשוט לתפעול.
- אופציה - הקלטת מסכים בשרת מערכת הקלטת השיחות ע"ב רישיון בודד בהתאם לנדרש בארגון ולצורכי QA.
- המערכת מאפשרת אחסון המידע המוקלט על גבי שרת אחסון מרכזי ללא צורך במחשב נוסף לניהול הארכיון המרכזי.
- הקלטות המאוחסנות בארכיון המרכזי ניתנות לאחזור באופן ממוקד ועל פי דרישה.
- תוכנת המערכת מסופקת עם מספר רב של רישיונות השמעה או ניהול, ניתן להתקין מספר מחשבים לשליטה על המערכת או איתור שיחות בהתאם לצורכי הלקוח.
- ניתן לשלב התקני גיבוי מקומי הקיימים בשוק ללא צורך בשימוש במוצר ייחודי או כל מוצר אחר בעל תוכנה ייחודית של ספק המערכת.
- המערכת יכולה להקליט מספר תצורות של מקור שמע, אנלוגי,דיגיטלי, קשר, PRI ו קווי IP בתוך שרת מערכת אחת.
- למערכת יכולת הרחבה להקלטת מספר רב של שלוחות/קווי תקשורת.
- למערכת יכולת אינטגרציה עם מערכות ניהול מוקדי שירות.
- אופציה – הוספת הערות/נתוני משתמש והצמדתם לשיחה לצורכי איתור עתידיים.
- ניהול מרכזי של מספר מערכות מרוחקות
- ניתן לאתר הקלטות בפשטות ע"פ מספר מפתחות חיפוש:
- חיפוש לפי זמני שיחה (תאריך ושעה)
- חיפוש לפי הערות שנוספו לכל שיחה
- חיפוש לפי שם המשתמש (הנציג המוקלט)
- חיפוש לפי מספר שלוחה
- חיפוש לפי מספר טלפון מזוהה בשיחות נכנסות
- חיפוש לפי מספר טלפון מחויג בשיחות יוצאות